נתניהו על משבר הרכבת: "החלטת בג"צ שמה קץ לפרשה"

אני חושב שהדבר הזה הוא נכון ואני חושב שהוא שם קץ לפרשה הזאת, וכל אזרחי ישראל, חילונים וחרדים כאחד, צריכים להתנהל לפי הפסיקה הזאת וההחלטה הזאת
איתי גדסי No Comments on נתניהו על משבר הרכבת: "החלטת בג"צ שמה קץ לפרשה"

רה"מ נתניהו התייחס במסיבת עיתונאים משותפת עם ראש ממשלת הולנד מארק רוטה לעניין עבודות הרכבת בשבת ואמר כי השר האחראי בעניין הזה הוא שר העבודה חיים כץ, הוא יקבל לפי החוק את ההחלטות מהן העבודות הנחוצות – ואלה יתבצעו, אם צריך גם בשבת

צילום: עמוס בן גרשום לע"מ
אני חושב שהדבר הזה הוא נכון ואני חושב שהוא שם קץ לפרשה הזאת, וכל אזרחי ישראל, חילונים וחרדים כאחד, צריכים להתנהל לפי הפסיקה הזאת וההחלטה הזאת
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין ‏נתניהו השוהה כעת  בהולנד התייחס במסיבת עיתונאים להחלטת בג"צ בעניין עבודות הרכבת בשבת ואמר כי "שר העבודה חיים כץ, יקבל לפי החוק את ההחלטות מהן העבודות הנחוצות – ואלה יתבצעו, אם צריך גם בשבת"

נתניהו אמר: "אני מכבד את ההחלטות של בג"ץ, אני חושב שהן מבהירות את סדר הדברים. השר האחראי בעניין הזה הוא שר העבודה חיים כץ, הוא יקבל לפי החוק את ההחלטות מהן העבודות הנחוצות – ואלה יתבצעו, אם צריך גם בשבת, ועבודות שאינן נחוצות – יתבצעו בימי חול. זה סדר תקין, אני חושב שהדבר הזה הוא נכון ואני חושב שהוא שם קץ לפרשה הזאת, וכל אזרחי ישראל, חילונים וחרדים כאחד, צריכים להתנהל לפי הפסיקה הזאת וההחלטה הזאת".

ראש הממשלה התייחס גם ליחסים עם אבו מאזן ולטענה כי דחה פגישה עמו ואמר: "אני מוכן להיפגש עם אבו מאזן בכל עת, ללא תנאים מוקדמים לשיחות ישירות. זה דבר שאני אמרתי אותו מאות פעמים, ואני חוזר ואומר את זה כאן.

נתניהו הוסיף "אני לא בררני לגבי המקום, אם זה בהולנד או במוסקבה או בכל מקום אחר – אין בעיה, וזה בהחלט יכול להיות במוסקבה. אמרתי את זה לנשיא פוטין, אמרתי את זה לשליח בוגדנוב שלשום. השאלה המרכזית היא כמובן האם אבו מאזן מוכן להיפגש ללא תנאים מוקדמים? אנחנו שומעים על כך גרסאות סותרות. רק אתמול דוברים פלסטינים הבהירו שהם מוכנים להיפגש, אבל יש להם תנאים – שחרור אסירים, הם רוצים לדעת כבר מה יהיו תוצאות השיחות וכדומה.

נתניהו הוסיף "אם אבו מאזן מוכן להיפגש ללא תנאים מוקדמים לשיחות ישירות, אני מוכן בכל עת. להפך, אני קורא לו לעשות זאת כבר קרוב לשבע שנים, ואם הוא יסכים לעשות זאת – תהיה פגישה".

ראה"מ התייחס גם לפיגועי דאע"ש באירופה והצהיר: "אנחנו מוכנים לשתף את הידידים שלנו באירופה בניסיון שלנו במלחמה בטרור ובניסיון המוצלח שלנו לקיים את המדינה שלנו, את הדמוקרטיה שלנו, ולאפשר באותה עת ביטחון לאזרחינו. אני חושב שבאירופה מאוד מתעניינים בזה".

 



0 תגובות